Uitrusten cq Jetlagggggggggggg.

19 januari 2017 - Loburn, Nieuw-Zeeland

Hola, Vandaag lekker rustig aan gedaan. Vanmorgen wezen hardlopen. Haha te snel van start en niet in de gaten gehad dat ik meteen helling op liep. Gevolg dat ik er zo uitlag en niet snapte waarom, normaal loop ik 5 km op de sloffen maar toen ik omdraaide zag ik het wel haha muts.
Lekker terug naar huis, gedouched en toen samen ontbeten.
Hierna zijn we even wezen shoppen in Rangiora het was prachtig weer hier, alleen een enorme wind. Vannacht was er een zogeheten weer bom. Dit houdt in enorme wind regen en de daaraan verbonden gevolgen. De gevolgen vandaag waren overstromingen, aardverschuivingen, afgesloten wegen vanwege omgevallen bomen op de enige begaanbare weg voor mensen uit het aardbeving gebied naar het noorden. Gelukkig viel het hier mee.
Vanmiddag zijn Peter en zijn gezin geweest voor thee dit was zoals altijd erg leuk.
Nu terwijl het letterlijk plenst van de regen heerlijk op de bank tv kijken en Bloggen. Het is nu 20.55 en ondanks dat het hier midden zomer Is, is het binnen nu en 10 min donker en vanwege de jetlag gaan we zo maar knorren. Foto van boompje is ons jubileum boompje die we 2 jaar geleden van onze kinderen hadden gekregen voor ons 25 jarig huwelijk. Hij/zij (dat staat nog ter discussie) staat er prachtig bij.
Aju paraplu.

1. Manon Desar:
    19 januari 2017
    Wat een mooi symbolisch cadeau dat jubileumboompje van jullie kinderen voor jullie 25 jarig huwelijk! Nu, 2 jaar later, planten jullie 'm in Nieuw-Zeeland: vanuit welke gedachte/wens? Ik ben benieuwd! Ben zelf bijna 24 jaar getrouwd, dus dit zet mij aan het denken (ha ha)! Hartelijke groet en fijne reis! Manon Désar