Alweer brand en lunch Nick

17 februari 2017 - Loburn, Nieuw-Zeeland

We zijn toch weer de stad in gegaan. De wind is van richting veranderd dus de rook blaast nu de andere kant uit.
Eerst vliegtuigen kijken op het vliegveld. Ongelofelijk je kunt hier gewoon tussen de aankomende passagiers gaan zitten die een binnenlandse vlucht hebben gehad en die op hun koffers wachten. Zitten we lekker op een stoel te kijken is er ineens een brand naast de landingsbaan baan. Gelukkig waren ze er snel bij maar de vlammen kwamen boven de daken uit. Na deze spannende ochtend zijn we naar Spitfire square gegaan om te wachten op Nick die net terug is uit Melbourne. We zijn enorm blij als we hem zien en gaan een broodje eten bij een broodjes zaak. Hij heeft het fijn naar zijn zin gehad met Katarina ze hadden een leuke baan en b zei hij in een mooie wijk. Hij heeft veel gezien maar vond de stad veel te druk. Haha een echte boeren knul!
Na 2 uurtje helaas alweer afscheid met de nodige tranen maar over 10 weken is hij weer in Nl gelukkig.