Annulering run. Bridal path walk.

17 februari 2017 - Loburn, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen slecht nieuws gehad de run is afgelast omdat daar de branden zijn. Ik ben er nu alweer overheen maar was er gisteren heel verdrietig over. Het belangrijkste is de veiligheid en de arme mensen die er wonen. Ach het leven gaat door voor ons.
Vanmorgen naar de tuinen in de stad geweest, eerst lekker een kop thee gehad in het glazen café. Heerlijk eten daar. Toen we er liepen was het geluid dat de krekels maakten oorverdovend. Ik vertelde jeroen dat dat prima was pas als je ze niet hoorde dan moest je oppassen want dan ging er waarschijnlijk iets gebeuren zoals een aardbeving. Gelukkig waren ze goed luidruchtig. De bomen in dit park zijn zo reusachtig niet normaal.
Hierna besloten we naar de gondola te gaan om de Bridelpath walk te doen. Deze tramp is heeeeel erg steil. Er staat 45 tot 60 minuten voor en wij deden hem in 26 minuten en dat voelde geweldig. Eenmaal boven waren de uitzichten geweldig zoals je op fb kunt zien. We besloten ook nog de krater walk te doen om hopelijk toch nog iets van de branden te kunnen zien maar helaas, of misschien niet zat er nog een bergtop tussen dus konden we alleen de helikopters zien die water uit de zee halen voor het vuur.