Singapore chch

18 januari 2017 - Loburn, Nieuw-Zeeland

Na een hele dag doorgebracht te hebben in Singapore was het weer tijd om te boarden. We zijn eerst nog op het vliegveld naar de vlindertuin geweest. Erg mooi

Nou aan board met de start mededeling van meneer de piloot dat we ons moeten voorbereiden op een bumpy ride omdat er veel turbulentie is. Bovendien bliksemt en onweert het als we weggaan. Nou voor iemand die toch echt niet van vliegen houdt niet het leukste bericht die je wilt horen.

Gelukkig valt het wel mee, wel wat behoorlijke hobbels en we moesten door de zuidwesterstorm heen die vannacht nz gaat aanvallen. De foto van het ijs was heel grappig het ijs was zo hard dat mensen er muziek mee gingen maken aan board door ermee op bord te slaan of met lepel te bewerken. De service was zoals gewoonlijk geweldig. Jammer dat het te bewolkt was om nz te zien maar ach kleinigheidje.

Eenmalig op het vliegveld kwamen we zo door de douane en stond er een heus feest commissie te wachten. Tante Els en Syl, ome Ken, Pete, Helen en Lucy. We hebben samen wat gedronken en ik ging de auto sleutel ophalen. Weer een avontuur ik kreeg hem niet mee zonder vertaling van mijn rijbewijs. Kosten 89 dollar en 2 uur wachten en dat terwijl er geen Nederlands op staat. Uiteindelijk met een beetje hulp van Peter toch de sleutels gekregen, meest achterlijk regel ooit, vorige keer kreeg ik hem ook zo mee.

Op naar Loburn om nog te kletsen met Renee voor die weg moest naar Dunedin. Angela is in Auckland bij fliss maar die komt vrijdag thuis. De afgedrukte foto van fam Bakx bij vertrek met de Holland Amerika lijn in Rotterdam naar NZ was een groot succes dus erg leuk. Jonathan zou vanavond hierheen vliegen maar die zit door een probleem met de riolering van de gemeente letterlijk tot zijn oren in de s**'t en kan onverwachts niet weg. Gevolg Is tot donderdag middag hebben we hier het rijk alleen.

Vanmiddag heb ik alles uitgepakt, gedouched, geschreven, boodschappen gedaan en een hartige taart opgewarmd. Jeroen die heeft 3 uur geslapen.
Ik moet toegeven na het eten knalde ik ook even om maar over 30 min gaan we naar bed dus dan hopelijk de hele nacht doorhalen.

Iedereen vraagt waar ik de andere helft van mij heb gelaten,
Ik zei we wouden licht pakken dus bij deze letterlijk

1. Sifra:
    22 januari 2017
    :) jouw andere helft, grappig!