Loburn

31 januari 2017 - Loburn, Nieuw-Zeeland

Poeh wat een dag. Gisteren zijn we teruggereden naar Loburn. Jeroen was ziek dus vonden we dat slimmer. We zijn gestopt in methven en hebben gegeten bij Maria. Maria is een tweede handschoenen winkeltje die ook een café heeft. Alles Is te koop en de thee en eten Is er heerlijk. Door naar Loburn waar we onderweg in Oxford tante Syl zagen staan dus natuurlijk zijn we gestopt om even te kletsen. Ze vroeg ons voor de lunch maar helaas was het voor Jeroen beter om door te rijden. Vanochtend zijn we naar de sportschool geweest en daarna begon Jeroen er nog slechter uit te zien dus werd er besloten dat er toch maar een bezoekje aan een arts gebracht moest worden. 95 dollar en een bezoekje aan een hele vriendelijke arts leverde een flinke verkoudheid op met gelukkig schone longen en geen tonsillitis. Vanmiddag knapte Jeroen wat op en zijn er hier allerlei klusjes gedaan zoals een koelkast reparatie, slijpen van messen, reparatie aan de garage deur en kraan en het schrobben van de teak dek die deze week geschilderd moet worden. Je zou zeggen dat hij op miraculeuze wijze Is hersteld maar ik weet wel beter. Hij weet gewoon niet van rusten. Vanmiddag kwam de buurman vier grote kreeften brengen die vanmorgen in kaikoura gevangen zijn en heb ik voor het eerst kreeft gegeten. Heerlijk en voor herhaling vatbaar.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl