Lake Tekapo

27 januari 2017 - Lake Tekapo, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen na een heerlijk ontbijtje eerst een wandeling gemaakt van 4 km het geluid van chicades was oorverdovend.
Hierna zijn we naar Geraldine gereden en hebben we wat gewinkeld. Daarna door naar Fairlie waar ze de lekkerste pies ter wereld verkopen, er staat gewoon een rij naar buiten. Daarna zijn we gestopt bij the garage galerie prachtige schilderijen waar je bijna van moet huilen zo echt.
Daarna door naar Lake Tekapo waar we eerst een bezoekje brengen aan The church of the good Shepard. Als je daar binnen zit waan je jezelf op de mooiste plek van de aarde. Daarna iets lekkers gegeten en flink gewandeld en de winkeltjes bekeken in tekapo en dat zijn er niet veel. Wat wel opvalt Is dat nz is overspoeld door Chinese toeristen. Om 17.00 na een emotionele ontmoeting gaan we naar Nick zijn huis waar hij met vier anderen woont. 3 Argentijnen en een andere man uit Ierland. Ze werken allemaal voor hetzelfde schoonmaak bedrijf en mogen daarom in dit huisje wonen. Samen met Nick lekker gegeten en nu zijn ze onze kamer Aan het schoonmaken zodat we straks kunnen slapen.