Morgen gaat de reis beginnen.

9 januari 2018 - Sint-Michielsgestel, Nederland

De koffers zijn bijna klaar. Treintickets geboekt en op de app. Online Ingechecked hotel schiphol en vervoer naar de trein zijn geregeld. Morgenvroeg starten met malaria tabletten en inchecken vlucht en dan zijn we morgenavond klaar om op pad te gaan.
Superrrrrr veel zin in en vol spanning wachten we af wat voor moois we gaan zien.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monique Dennis en djairo:
    9 januari 2018
    Heel veel plezier we zien jullie als je terug bent met mooie foto’s van de big five and meer hopelijk hihi
  2. Manon Desar:
    9 januari 2018
    Heel veel plezier in het prachtige Zuid-Afrika: schitterend begin van het nieuwe jaar! Ik heb er 2x individueel rondgereisd mbv huurauto: 1x met Gerard samen en 1X met dochters erbij. Beide keren een ander deel van het veelzijdige land gezien. Wat is jullie route? Ben benieuwd hoe jullie het ervaren en bekijk graag de foto's. Enjoy! Manon
  3. Felicia:
    spannend!!!
  4. Jolanda:
    9 januari 2018
    Jeroen en Astrid, heel veel plezier in Zuid Afrika. Geniet ervan samen en een hele goede vlucht 😘
  5. Crystal-Gail:
    Heel veel plezier Astrid😘😊
    Goede vlucht!
  6. Yvonne:
    9 januari 2018
    We wensen jullie een goede reis en een fijne vakantie! Geniet van al het moois dat jullie gaan zien en beleven en kom veilig terug.
  7. Rina:
    9 januari 2018
    Geniet en relax. Een goede, veilige vlucht en heel veel mooie en bijzondere momenten.

Gaan Yvonne en Carlo niet mee?
  8. Astrid:
    Jawel die gaan ook.