We zijn op Schiphol.

10 januari 2018 - Hoofddorp, Nederland

Wat een dag. Vanmorgen begonnen met de malaria tabletten. Jeroen heeft nergens last van maar ik had heel de ochtend barstende hoofdpijn. Vanmiddag rond 14 uur kreeg ik maagpijn die steeds heftiger werd. Rond 14.30 was de pijn zo hevig dat ik nauwelijks op adem kon komen. Tja zo kan ik morgen niet weg dus toch maar de huisarts gebeld ik moet toch zuinig zijn op mijn kleine maagje. De huisarts in overleg met apotheek en ze waren het er over eens dat ik erg heftig reageer op de tabletten. Eerst maar een extra maagbeschermer maar het werd niks beter dus terug bellen. Tja dan extra maagbescherming erbij 4x per dag dus ik naar de apotheek om dat te halen. Eenmaal thuis ging ik rekenen hebben ze er te weinig gegeven. De apotheek weer bellen, er zijn er misschien geen meer op voorraad😣 maar gelukkig ze vonden nog een aantal zakjes ik weer naar apotheek. Gelukkig kon ik het gelijk innemen en na ongeveer 30 minuten zakte de pijn weer wat. Mocht het binnen 2 dagen niet beter gaan dan moet ik stoppen met de tabletten.
Om 18.30 haalde Felicia ons op en namen we de trein naar Schiphol en vandaar de shuttle naar het hotel. Nu liggen we lekker in bed tv te kijken. Morgen loopt om 6 uur de welker af zodat we om 6.30 in de bus kunnen naar Schiphol.

1. Sifra:
    10 januari 2018
    Pfff...wat een heftige reactie op die malaria tabletten..
    Beterschap!
  2. Rina:
    10 januari 2018
    Dat is schrikken. Kijk je maanden uit naar een mooie reis zouden de malaria tabletten bijna roet in het eten gegooid hebben. Hopelijk helpen de maagbeschermers en anders inderdaad maar stoppen met die tabletten en andere beschermingsmaatregelen nemen en goed opletten. Vier de Vakantie en Geniet met een grote G.
  3. Astrid:
    10 januari 2018
    Zullen we zeker doen. xxxx