Aangekomen in Johannesburg

12 januari 2018 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Gelukkig goed aangekomen in Johannesburg. Het is hier heerlijk warm. We hebben een goede vlucht gehad met weinig turbulentie. Het vliegtuig was prima, veel been ruimte maar de stewardessen en het eten bagger. Het eten bestond uit drie maaltijden met kaas wat voor Jeroen heerlijk was, not, die heeft dus bijna niks gegeten. Ik had twee keer beschimmeld kaas en gaf dit aan, het werd weggenomen maar niet vervangen. Jeroen vroeg voor drinken bij het eten en dat zouden ze zo brengen, nog 2x meer gevraagd en 2 uur later eindelijk kreeg hij na nogmaals vragen zijn drinken.

Als er gebeld werd voor iets dan kwamen de stewardessen gewoon niet sommige bellen hebben de hele vlucht aangestaan, goede vliegtuig maar Klm hoeft voor ons niet meer.

Eenmaal hier ging alles vlot, douane en de koffers ook. We hebben de groep ontmoet en die lijk me wel leuk. Onze reisleider heet Herman Reijnders en onze buschauffeur heet Mozes.

Herman vertelde on voor vandaag alsjeblieft zo weinig mogelijk kleding aan te doen want het wordt zwaar niet alleen omdat we 400 km met de bus moeten, maar vooral omdat het de afgelopen dagen 44 graden was en het waarschijnlijk vandaag ook richting de 40 gaat. Nu is het 6.30 en we gaan zo ontbijten in het Birchwood hotel/compound.

Het is een heel groot hotel met mooie kamers vlak bij het vliegveld. er staat een hekwerk omheen die onder stroon staat en we worden met golf karretjes vervoerd.

Mensen dat was het verhaal van gisteren alweer, kijk naar de fotos en wij wij gaan genieten van het weer, het uitzicht en ons 28 jarig trouwdag.😙😍😎

1. Rina:
    12 januari 2018
    Gefeliciteerd 💐 en geniet van elkaar 💑 en van Zuid-Afrika 😎

Onze ervaringen met KLM zijn goed. Jammer dat het bij jullie anders is. Misschien maakt de terugvlucht dit weer goed. Maar daar nog niet aandenken. Voor nu ontspannen en een mooie reis.
  2. Manon Desar:
    12 januari 2018
    Jammer van heenreis. Tip voor terugvlucht tzt: (terplekke mondeling) verzoek tot upgrading indienen als compensatie voor klachten heenreis. Ga Jo'burg (+Durban) niet in: behoren tot meest criminele steden ter wereld! Verder genieten van dit prachtige afwisselende land: enjoy!